Itseopiskelun verkkokurssit & tarvikkeet

Itseopiskelun verkkokursseilla opitaan ohjelmointia teoriatutoriaalien sekä opettajan ohjaamien videotutoriaalien avustamana. Oppimateriaalit ovat oppilaan käytössä videotoistopalvelussa ja oppilas etenee niiden parissa itsenäisesti omaan tahtiin. Videot ja ohjeet ovat perusteelliset ja niissä on vaihe vaiheelta kuvattu tekemisen eteneminen.

Kenelle itseopiskelun verkkokurssit sopivat?
Itseopiskelun verkkokurssit sopivat sekä aloittelijoille että jo pidemmälle edenneille koodareille sijaintiin katsomatta. Ne mahdollistavat aiheen parissa etenemisen oppilaalle mielekästä, omaan aikatauluun sopivaa tahtia, joka usein motivoi syventymään aiheeseen ja oppimaan lisää. Erityisen hyvin itseopiskelun verkkokurssit sopivat itseohjautuville, uuden oppimisesta innostuville ja motivoituneille oppilaille.

Käyttöoikeus
Itseopiskelun verkkokurssin ajantasainen käyttöoikeuden voimassaolo on ilmoitettu sähköisellä tilauslomakkeella, aloittaa voi milloin vain.

Etsinnässä Micro:bit?
Micro:bit on minikokoinen tietokone, jota voi ohjelmoida niin visuaalisella ohjelmointisovelluksella kuin tekstuaalisilla ohjelmointikielillä. Micro:bit-laitepakkausta käytetään lukukausissa Koodikoulu 1lk2, Koodikoulu 3lk1, Koodikoulu 4-IoT. Tilaa Micro:bit kätevästi kauttamme!

Itseopiskelu on mahtava valinta!

Melkein maalissa, valitse vielä sinulle sopiva tuote.

Tuote

Toteutus